Centrum prasowe Volvo

Volvo Cars dodaje do rozrastającej się palety swoich usług „connected” dostawy od Amazon Key wprost do samochodu

Volvo Cars, nawiązał partnerstwo z firmą Amazon w celu realizacji dostaw przesyłek do samochodu do klientów w Stanach Zjednoczonych.

Współpraca ta jest przejawem zdecydowanego rozrostu i dojrzałości cyfrowych usług klientowskich na bazie platformy usługowej Volvo On Call, dostępnej poprzez łatwą w obsłudze aplikację na smartfon. Te i inne usługi zmienią sposób interakcji klientów Volvo z ich samochodami.

Usługa jest dostępna w 37 miastach i ich okolicach w Stanach Zjednoczonych, a z czasem przybędzie jeszcze więcej lokalizacji. Usługa jest dostępna dla milionów członków Amazon Prime oraz większości posiadaczy Volvo w kraju.

Centralną ideą cyfrowej wizji Volvo jest upraszczanie życia klientom. Bezpieczne i wiarygodne odebranie pakietu we własnym samochodzie, bez konieczności nawet bycia w nim czy przy nim, to coś, co wielu ludzi wysoko doceni. Ta kombinacja samochodu i handlu rozpoczyna nową falę innowacyjności – a my mamy ambicję, by być w awangardzie – powiedział Atif Rafiq, chief digital officer w Volvo Cars.

Dostawa do samochodu jest łatwa i wygodna. Klient ściąga na smartfon aplikację Amazon Key i dokonuje powiązania swego konta na amazon.com z kontem w Volvo On Call. Po zakończeniu procesu wiązania kont i zarejestrowaniu lokacji dostawy, klient może dokonywać zakupów na Amazon.com i wybrać opcję dostawy „In Car” po zakończeniu płatności.

Aplikacje Amazon Key i Volvo On Call powiadamiają klienta, kiedy ma dojść do dostawy. W jej dniu klient powinien zaparkować swe auto w obrębie zgłoszonego adresu dostawy, a doręczyciel dostarczy pakiet w zaplanowanym okienku czasowym. Po zrealizowaniu dostawy i bezpiecznym zamknięciu auta klient zostanie powiadomiony.

Bardzo się cieszymy z partnerstwa z Volvo Cars, w ramach którego będziemy realizować dostawy Amazon Key typu „in car” (do samochodu) w obrębie USA. Już od dziś członkowie Amazon Prime mogą zamawiać dziesiątki milionów zakupów sprzedawanych na Amazon.com, a my dostarczymy im je do samochodów bez żadnych dopłat – powiedział Peter Larsen, Vice President of Delivery Technology, Amazon. Dzięki usłudze  Amazon Key In-Car, uruchamiamy kolejny wygodny i bezpieczny sposób dostarczania pakietów do naszych klientów – i wiemy, że klientom bardzo się to będzie podobać.

Oferujemy dostawy in-car w Europie od 2015 r. w ramach programów w krajach skandynawskich i w Szwajcarii i uważamy, że otrzymywanie dostaw powinno być równie łatwe i wygodne, jak ich zamawianie online – Anders Tylman-Mikiewicz, vice president ds. usług osobistych connectivity w Volvo Cars.

Dostawa do samochodu jest jedną z kilku cyfrowych usług klientowskich proponowanych przez Volvo w ramach platformy Volvo On Call. Właściciele Volvo mogą już przesyłać bazujące na kalendarzu destynacje nawigacyjne do swych samochodów, znajdować pobliskie stacje paliw, a nawet otrzymywać wsparcie w poszukiwaniach swych aut na ogromnych, zatłoczonych parkingach lub w nieznanych fragmentach zwiedzanych miast.

Na niektórych rynkach Volvo oferuje także swą kluczową usługę cyfrową związaną z car-sharing, co także umożliwia platforma Volvo On Call. Platforma ta pozwala właścicielom Volvo XC40 na łatwe dzielenie się swym autem z członkami swych rodzin i przyjaciółmi bez konieczności fizycznego przekazywania im kluczyków do samochodów.

W chwili swej premiery, Volvo On Call było pierwszą mobilną platformą aut connected. Dziś jest dostępna w ok. 50 krajach, pokrywając przeszło 90% globalnej sprzedaży Volvo Cars.

Aby sprawdzić dostępność lub zapisać się na usługę Amazon Key In-Car, odwiedź stronę www.amazon.com/keyincar.

Multimedia (9)

Volvo Cars dodaje do rozrastającej się palety swoich usług „connected” dostawy od Amazon Key wprost do samochodu

Dołącz do nas na Facebooku